Dat Ziggo problemen heeft de laatste maanden gag voor velen al geen verrassing meer zijn. Twitter staat bol van de storing meldingen en ook ontevreden klanten laten op Facebook maar wat graag horen wat ze er van vinden. Veel klanten zijn klaar met Ziggo, en dat laten ze weten door massaal de diensten op te zeggen.
Reden Ziggo storing
De laatste maanden heeft Ziggo Alles in 1 met grote regelmaat te kampen gehad met storingen door DDOS aanvallen. Van de consument kan Ziggo daarom inmiddels meer op weinig steun en begrip rekenen. Zij vinden dat hun provider actie moet ondernemen en niet alleen maandelijks de factuur moet innen. Reden voor veel klanten om dan ook over te stappen naar andere Alles in 1 providers.
Overstappen van Ziggo
Bent u een van die vele ontevreden Ziggo klanten en denkt u aan overstappen? Ga dan niet over 1 nacht ijs en maak geen keuzes voor andere internetaanbieders uit frustratie. Hier snijdt u zich vaak later ernstig mee in de vingers. Kijk just rustig om u heen en vergelijk vooral goed de Alles in 1 aanbiedingen. Kijk daarbij niet alleen naar de prijs, maar ook zeker naar de kwaliteit en de inhoud van het pakket dat u aan wilt schaffen. Een goede referentie kunnen de vele ervaringen zijn op vergelijkingssites. Deze staan vaak bol van vele reviews van andere consumenten.